Pytania i odpowiedzi

 

 

Kwiaty

 

1. Jak przedłużyć świeżość kwiatów ciętych?

  • codziennie zmieniaj im wodę
  • każdego dnia przycinaj kwiaty o 2 cm pod kątem 45 stopni
  • używaj odżywki do kwiatów ciętych
  • nie stawiaj kwiatów w miejscu nasłonecznionym lub bardzo ciepłym
  • nie stawiaj kwiatów przy owocach cytrusowych
  • jeśli wybrałeś box, wystarczy go codziennie delikatnie podlewać (centralnie od góry)
  • flowerboxy nie wymagają wyjmowania i podcinania kwiatów z pudełka!

 

2. Co wybrać: box czy bukiet?

To kwestia indywidualna. Box sprawdza się w podróży, jest łatwy w transporcie, to idealny prezent na imprezę, gdzie dostęp do wazonów jest utrudniony. Bukiet będzie doskonałym wyborem jeśli udajemy się do osoby, posiadającej piękne wazony, lub która lubi klasyczne rozwiązania.

 

3. Jaką mam pewność, że zamówiona kompozycja będzie estetyczna i taka, jak przedstawiono ją na zdjęciu?

Zdjęcia produktów wykonujemy samodzielnie, nie używając do ich obróbki żadnych programów graficznych. Wszystkie kompozycje są wykonywane pod okiem Mistrza Florystyki z 15 letnim doświadczeniem (zapraszamy do zakładki O NAS). O naszej renomie świadczy najlepiej zdobycie tytułu Kwiaciarni Roku 2019.

 

4. Dlaczego mam wybrać kwiaty w Bloomi?

Działamy bez całego łańcucha pośredników. Kupujemy wprost od 400 ogrodników z Polski i Holandii, dzięki którym możemy zapewnić Wam dostęp do 9000 gatunków roślin oraz dodatków florystycznych. Nie zatrudniamy też podwykonawców, bo nie możemy zagwarantować, że zapewnią wymaganą przez nas jakość. Samodzielnie dobieramy i selekcjonujemy także dekoracje do domu sprzedawane w Bloomi.

 


Zamówienie

 

1. Jak złożyć zamówienie online?

Żeby dokonać zakupu, określ datę i godzinę dostawy wybranej kompozycji oraz wpisz treść bileciku. Następnie kliknij kup teraz i sprawdź czy wszystko się zgadza. W kolejnym kroku uzupełnij kod rabatowy (jeśli taki posiadasz) i uzupełnij dane do faktury oraz adres dostawy. W ostatnim kroku przejdź do płatności i wybierz dogodny dla siebie sposób zapłaty.

 

2. Jakie płatności obsługuje sklep?

Oferujemy bezpieczne płatności: Visa, Mastercard, Tpay, Przelewy24, PayPal. Można również dokonać płatności za pomocą przelewu tradycyjnego, ale czas księgowania środków będzie w tym przypadku wydłużony.

 

3. Jak otrzymać fakturę VAT?

W tym celu wystarczy zaznaczyć pole Faktura na etapie składania zamówienia, wybierając typ dokumentu potwierdzający dokonanie zakupu.

Należy pamiętać o wpisaniu prawidłowego nr NIP.

 

4. Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Owszem, wystarczy skorzystać z opcji szybkie zakupy.

 

5. Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście, pod warunkiem, że nie rozpoczął się już proces realizacji zamówienia. W takim wypadku najszybszym sposobem będzie wysłanie wiadomości e-mail na adres: zamówienia@bloomi.pl, poprzedzone kontaktem telefonicznym 0048/ 508 324 028.

 

6. Czy mogę kupować z zagranicy?

Tak. Podczas dokonywania przelewu międzynarodowego, oprócz podania numeru IBAN, może przydać się także kod SWIFT:

IBAN: PL30 1140 2004 0000 3002 7957 3320

BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

 

7. Jak dokonać płatności voucherem?

Voucher można zakupić tak samo, jak każdy inny produkt. Po dokonaniu płatności kupujący otrzymuje drogą mailową voucher gotowy do wydruku. Płatności voucherem można dokonać stacjonarnie, w kwiaciarni na Mostowej. Można też skorzystać z kodu dołączonego do maila i zrealizować go na stronie bloomi.pl

 

8. Czy muszę podać swój numer telefonu?

Tak, potrzebujemy zarówno numeru Zamawiającego, jak i Adresata. Jest to konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

9. Z jak dużym wyprzedzeniem należy złożyć zamówienie?

Przy każdym produkcie wyświetlone są możliwe daty oraz godziny dostawy. Jeśli zamówienie zostanie złożone rano, może zostać dostarczone następnego dnia rano. Jeśli zostanie złożone w godzinach popołudniowych, zostanie dostarczone następnego dnia w godzinach popołudniowych.

Jeśli interesuje Cię szybsza realizacja zamówienia niż ta, która wyświetla się w okienku Data Dostarczenia i Godzina Dostarczenia, to skontaktuj się z nami telefonicznie 0048/508 324 028. Sprawdzimy taką możliwość dla konkretnego produktu. Pamiętaj, im szybciej zamawiasz, tym większa szansa na otrzymanie czegoś absolutnie niespotykanego: mamy bezpośredni dostęp do ponad 9000 produktów od 400 ogrodników!

 

10. Czy można składać zamówienia poza godzinami pracy kwiaciarni?

Kwiaciarnia internetowa działa 24/7. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 20:00

 

11. Czy kwiaty zachowają swoją świeżość podczas wysyłki np. w upalny dzień?

Tak, kwiaty są przewożone w optymalnej dla nich temperaturze.

 

12. Czy do zamówienia dołączona jest faktura/paragon?

Nie, Adresat nigdy nie otrzymuje dowodu zakupu. Paragon lub faktura są dostarczane do Zamawiającego drogą mailową.

 

13. Czy mogę złożyć zamówienie na konkretną godzinę?

Na karcie produktu widoczna jest godzina na jaką jest możliwa dostawa. Jeśli Zamawiającemu zależy na innym terminie niż dostępne na bloomi.pl proszony jest o kontakt telefoniczny 0048/508 324 028.

 

Dostawa

 

1. Na jakim terenie realizowane są dostawy?

W przypadku kwiatów sztucznych, dekoracji, świec i innych produktów trwałych, istnieje możliwość dostawy na terenie całego kraju. Żywe kompozycje dostarczamy na terenie Bydgoszczy i okolic.

 

2. Jakie są koszty wysyłki?

Kwiaty naturalne: 16 zł na terenie Bydgoszczy
Kwiaty sztuczne, dekoracje, upominki: 16 zł kurier Bloomi na terenie Bydgoszczy lub firma kurierska DPD (do 30 kg): przedpłata 16 zł, płatność przy odbiorze 21 zł (cały kraj)

 

3. Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

Owszem, koszty wysyłki według obowiązujących stawek kurierskich. Czas dostawy może być w takim wypadku wydłużony.

 

4. Co się stanie jeśli kurier nie zastanie Adresata?

Datę i godzinę dostawy ustalamy szczegółowo z Zamawiającym lub Adresatem, by unikać takich sytuacji. Jeśli jednak kurier nie zastanie Adresata i próba kontaktu z nim nie będzie skuteczna, kurier pozostawi kwiatowe awizo z adresem kwiaciarni, skąd można będzie odebrać zamówienie. Kolejna próba dostarczenia jest dodatkowo płatna według standardowego cennika dostaw.

 

5. Czy kwiaty z jednego zamówienia mogą być dostarczone pod różne adresy?

Niestety, w tym celu należy złożyć drugie zamówienie. Dwa adresy dostawy wiążą się z dwiema opłatami za przesyłkę.

 

6.Czy otrzymam potwierdzenie dostarczenia?

Tak, Zamawiający otrzymuje taką informację w ciągu 24 h od daty dostarczenia zamówionej kompozycji. Potwierdzenie ma formę wiadomości email (bezpłatnie) lub w ciągu 3h smsem (+3 zł).

 

7. Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, o ile zamówienie nie zostało wysłane / nie jest w drodze. W tym celu prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny 0048/508 324 028.

 

8. Jak wygląda dostawa w takie dni jak: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki?

Za pomocą mediów społecznościowych informujemy do kiedy można składać zamówienia z dostawą pod wskazany adres. W przypadku wyżej wymienionych świąt nie ma możliwości wyboru godzin dostawy.

 

Reklamacje

 

1. Dostarczone zamówienie odbiega od tego na zdjęciu. Co mam zrobić?

Jeśli masz jakiekolwiek obiekcje, skontaktuj się z nami telefonicznie. Wyjaśnimy sytuację i znajdziemy rozwiązanie. Pamiętaj jednak, że kwiaty naturalne nie są identyczne, dlatego kompozycja może nieco różnić się od zamówionej. Informacja o tym znajduje się na każdej karcie produktowej.

 

2. Kwiaty straciły przedwcześnie swoją świeżość. Jak przebiega proces reklamacji?

Na naturalne kompozycje dajemy 3 dni gwarancji. Jeśli przed upływem tego czasu zaobserwujesz przedwczesne więdnięcie, skontaktuj się z nami niezwłocznie oraz prześlij zdjęcia bukietu. Wyjaśnimy sytuację i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

 

3. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. W jaki sposób zostanie zwrócona mi należność?

Jeśli zakupu dokonano online, to zwrot następuje także na konto podane przez klienta.

W przypadku upominków oraz trwałych dekoracji środki zwracamy na konto wskazane przez Zamawiającego. W przypadku kwiatów naturalnych następuje wymiana kompozycji na nową.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl